سوال دارید؟

09147071720

آدرس ما

اردبیل

خرید و فروش سیب زمینی شیرین

دسته بندی محصولات

کرج

info@artapotato.com

09147071720

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید و فروش سیب زمینی شیرین
33
1402-06-29
بازرگانی آرتا

خرید و فروش سیب زمینی شیرین در مراکز معتبر فروش بسیار رواج دارد. این محصول توسط تقاضا کنندگان مختلف بیشتر خرید می‌شود. خرید سیب زمینی شیرین از سوپرمارکت‌ها، تولید کنندگان و فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌گیرد. سیب زمینی شیرین قیمت بالایی دارد به این علت تنها برخی افراد آن را خرید و استفاده می‌کنند. در قیمت آن عواملی مانند عرضه و تقاضا و کیفیت محصول تأثیر دارند. سیب زمینی درشت و سالم نسبت به نوع ریز با قیمت بالایی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. در این مقاله به بررسی قیمت، بازار و خرید و فروش سیب زمینی‌ها‌ی شیرین خواهیم پرداخت.

قیمت سیب زمینی شیرین

قیمت سیب زمینی شیرین نسبت به سیب زمینی‌های معمولی بالاتر است. مقدار تولید این محصول در کشور ما کمتر می‌باشد به این علت کمیاب می‌باشد. یکی از دلایل گران بودن سیب زمینی شیرین کم بودن تولید و کاهش عرضه‌ی آن در بازار است. این محصول در اواخر پاییز برداشت می‌شود در این زمان قیمت آن تا حدودی کاهش می‌یابد. قیمت روز هر کیلو سیب زمینی حدود ۸۷/۷ الی ۲۸/۸ دلار می‌باشد. این مقدارها بعلت نوسانات ارز در بازار قابل تغییر بوده و ثابت نمی‌ماند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت سیب زمینی شیرین

در قیمت سیب زمینی شیرین عوامل بسیار مهمی مؤثر هستند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • شرایط آب و هوایی: خشکسالی‌ها و سیلاب‌ها و در کل تغییرات آب و هوایی در قیمت سیب زمینی شیرین مؤثر هستند و سبب افزایش نرخ آن می‌شوند.
  • میزان عرضه و تقاضا: اگر تقاضای سیب زمینی شیرین در بازار بالا باشد قیمت آن افزایش می‌یابد. در صورتی که میزان عرضه بیش از نیاز بازار باشد نرخ محصول ارزان‌تر می‌شود.
  • کیفیت سیب زمینی: سیب زمینی‌های درشت، بدون آفت و تازه با قیمت بالایی در بازار به فروش می‌رسند.

قیمت سیب زمینی شیرین

خرید سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین حاوی نشاسته بالایی می‌باشد و سایر مواد مغذی آن نیز نسبت به سیب زمینی‌های دیگر بالاتر است. نوع باکیفیت این محصول بسیار سالم و دارای ویژگی‌های بهتری می‌باشد. بنابر این خرید آن اهمیت بالایی دارد. بسیاری از رستوران‌ها و مراکز تهیه‌ی غذا برای مشتریان خود این سیب زمینی را زیاد می‌خرند. برخی از افراد به مصرف این محصول علاقه‌ی خاصی دارند و اغلب در پخت غذای روزانه از آن استفاده می‌کنند. خرید سیب زمینی شیرین توسط مصرف کنندگان بصورت کیلویی بیشتر انجام می‌گیرد. فروشگاه‌ها در حد عمده آن را خرید می‌کنند‌. سیب زمینی شیرین ماندگاری کمتری دارد و به مدت طولانی در مراکز فروش قابل نگهداری نمی‌باشد.

نحوه خرید سیب زمینی شیرین

خرید سیب زمینی شیرین توسط تقاضا کنندگان به روش‌های مختلفی انجام می‌شود:

  • خرید از تولید کنندگان: سیب زمینی شیرین بخصوص در فصل برداشت توسط تولید کنندگان بطور مستقیم و با قیمت مناسب عرضه می‌شود. تاجران و تقاضا کنندگان مختلف از آن‌ها مقدار مورد خود را تهیه می‌کنند.
  • خرید آنلاین سیب زمینی: امروزه اغلب افراد این محصول را به روش آنلاین می‌خرند. در این روش سیب زمینی آسان‌تر به دست تقاضا کننده می‌رسد.
  • خرید سیب زمینی شیرین از سوپرمارکت‌ها: این محصول در بیشتر سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شود و خانوارها معمولاً بصورت کیلویی از این مراکز سیب زمینی را خرید می‌کنند.

بازار خرید سیب زمینی شیرین

بازار خرید سیب زمینی شیرین به میزان تقاضای آن بستگی دارد. در صورتی که سیب زمینی توسط تقاضا کنندگان مختلف زیاد خرید شود بازار آن رونق می‌یابد. قیمت بالای این محصول باعث کاهش قدرت خرید افراد کم برخوردار شده و تنها افراد معدودی آن را می‌خرند. بیشتر خانوارها سیب زمینی‌ها‌ی معمولی و ارزان را خرید و بکار می‌برند. تولید کنندگان فرآورده‌های سیب زمینی این محصول را زیاد می‌خرند. مقدار خرید آن توسط این گروه‌ها بطور عمده انجام می‌گیرد. در مواقعی که میزان مصرف سیب زمینی شیرین توسط افراد مختلف افزایش می‌یابد بعلت میزان خرید بالا بازار آن بیشتر رونق می‌گیرد.

بازار خرید سیب زمینی شیرین

فروش سیب زمینی شیرین

فروش سیب زمینی شیرین اغلب بصورت فله‌ای و توسط مراکز مختلف انجام می‌گیرد. این محصول در بیشتر فروشگاه‌های صیفی‌جات و سوپر مارکت‌ها عرضه می‌شود. در میدان میوه و تره بار سیب زمینی بطور عمده به فروش می‌رسد. این محصول را فروشگاه‌های سطح شهر معمولاً از میدان می‌خرند و با قیمت بالایی می‌فروشند. سیب زمینی شیرین در بیشتر مراکز معتبر به فروش می‌رسد. این محصول طرفداران خاص خود را دارد و توسط آن‌ها بیشتر تقاضا می‌شود. بنابر این اغلب مراکز در فروشگاه خود آن را عرضه می‌کنند. فروش این محصول در کیفیت‌های متنوعی انجام می‌گیرد. نوع باکیفیت سیب زمینی پرفروش می‌باشد.

سؤالات متداول

1- چرا خرید و فروش سیب زمینی شیرین نسبت به نوع معمولی کمتر است؟

سیب زمینی شیرین چون گران‌تر می‌باشد بیشتر افراد قدرت خرید آن را ندارند. عده‌ای نیز این محصول را بعلت نشاسته‌‌ی بالای آن استفاده و خرید نمی‌کنند. نشاسته‌ی بیشتر برای دیابت و برخی از بیماری‌ها مضر می‌باشد.

2- سیب زمینی شیرین را با چه روشی خرید کنیم؟

روش خرید در قیمت سیب زمینی و تهیه‌ی باکیفیت‌ترین نوع آن تأثیر دارد. خرید از تولید کنندگان و فروشگاه‌های آنلاین برای تهیه‌ی میوه باکیفیت و ارزان بهترین روش‌ها هستند.

3- فروش سیب زمینی شیرین چه زمانی افزایش می‌یابد؟

فروش این محصول در زمان برداشت، مواقع تقاضا و مصرف بالا افزایش می‌یابد. واردات، عرضه‌ی بالا و کیفیت محصول نیز در مقدار فروش آن تأثیر دارند.

سخن پایانی

سیب زمینی شیرین در تهیه‌ی غذاها کاربرد بالایی دارد. این محصول در فصل پاییز برداشت می‌شود. قیمت سیب زمینی شیرین در این مواقع مقداری کاهش می‌یابد. در قیمت این میوه عوامل مختلفی مانند شرایط آب و هوایی و نوسانات ارز مؤثر می‌باشند. خرید سیب زمینی شیرین از فروشگاه‌های مربوطه بسیار رواج دارد. این محصول بصورت عمده و خرده توسط تقاضا کنندگان بیشتر خرید می‌شود. افراد مختلف سیب زمینی شیرین را به روش آنلاین و یا حضوری خرید می‌کنند. بسیاری از مراکز این محصول را بصورت فله‌ای می‌فروشند. سیب زمینی شیرین بسیار مغذی می‌باشد. برخی افراد آن را بعلت مصرف بالا زیاد می‌خرند.

بازرگانی آرتا عرضه کننده انواع سیب زمینی های باکیفیت به بازار های داخلی و خارجی می باشد. جهت اطلاع بیشتر و مشاوره میتوانید از طریق راه ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره موبایل: ۰۹۱۴۷۰۷۱۷۲۰

پست الکترونیکی: Info@artapotato.com

آدرس وب سایت: artapotato.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *