سوال دارید؟

09147071720

آدرس ما

اردبیل

خرید سیب زمینی ساوالان با قیمت مناسب

دسته بندی محصولات

کرج

info@artapotato.com

09147071720

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید سیب زمینی ساوالان با قیمت مناسب
36
1402-05-09
بازرگانی آرتا

خرید سیب زمینی ساوالان با قیمت مناسب معمولا از نمایندگی های فروش و یا عمده فروشان انجام می گیرد. این سیب زمینی یکی از محصولات ارگانیک و پرطرفدار بوده که توسط کشور ایران تولید و به بازارهای داخلی و سایر کشورها صادر می گردد. اصلی ترین منطقه ی تولید و کشت این محصول استان اردبیل می باشد. قیمت سیب زمینی ساوالان، خرید، نحوه ی خرید، بازار خرید و نکات لازم جهت خرید این محصول موضوعات مورد بحث ما در این مقاله هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی سیب زمینی ساوالان 

قیمت سیب زمینی ساوالان

قیمت این ماده غذایی پر مصرف به عوامل مختلفی همچون صادراتی بودن محصول، میزان تورم، میزان تولید سالانه محصول، کهنه و یا نو بودن سیب زمینی، نوع و رنگ آن، کیفیت و مرغوبیت، نوع بسته بندی و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. سیب زمینی ساوالان در استان اردبیل کاشت و تولید می شود و به همین علت آن را سیب زمینی ساوالان می نامند. این محصول تنها رقم از سیب زمینی در کشور می باشد که تمام ویژگی های لازم برای تولید در مزارع ایران را دارد.

خرید سیب زمینی ساوالان

خرید سیب زمینی ساوالان هم به طور عمده و هم به شکل خرده امکان پذیر می باشد. اغلب فروشندگان میادین میوه و تره بار، فروشگاه ها و سایر مراکز فروش این سیب زمینی را به طور عمده خریداری می نمایند. این سیب زمینی در بازارهای محلی و سایر مراکز خرید منطقه ساوالان و علاوه بر آن در تمام نقاط کشور موجود است. میزان خرید آن توسط بازارها، با توجه به میزان تقاضا و نیاز مشتریان متفاوت می باشد. میزان تقاضا برای خرید سیب زمینی ساوالان می تواند با توجه به ارگانیک و با کیفیت بودن آن بیشتر باشد.

قیمت سیب زمینی ساوالان

نحوه ی خرید سیب زمینی ساوالان

نحوه خرید سیب زمینی ساوالان می تواند هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و آنلاین باشد. در خرید حضوری اولین گام رفتن به بازار و مراجعه به مراکز خرید و فروش این محصول می باشد. در این روش معمولا سیب زمینی به صورت نو و تازه به فروش می رسد. از مزایای دیگر خرید به روش حضوری مقایسه ی محصول از نزدیک و لمس آن است.

در این روش می توان از نزدیک با نوع و کیفیت محصول و تازگی و کهنه بودن آن با خبر شد. در روش غیر حضوری نیز می توان از راه دور و به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر که به شما امکان انتخاب و خرید آسان را می دهند، اقدام به خرید نمود.

بازار خرید سیب زمینی ساوالان

سیب زمینی ساوالان بیشتر در بازارهای محلی استان اردبیل و ساوالان به خرید و فروش می رسد اما صرفا عطف به این منطقه نمی شود. خرید و فروش این محصول در تمام نقاط کشور نیز انجام می گیرد. میزان تقاضای مشتریان نیز در بازار خرید این ماده ی غذایی تأثیرگذار می باشد. هر چه نیاز مردم به خرید سیب زمینی ساوالان بیشتر باشد بازار خرید و فروش آن نیز رونق می یابد. علاوه بر بازار خرید داخلی، خرید این محصول در بازارهای خارج از کشور نیز بسیار رواج دارد و به همین دلیل سالانه مقادیر بالایی از این محصول به سایر کشورها صادر می گردد.

نکات لازم جهت خرید سیب زمینی ساوالان

یکی از نکات مهم و ضروری در خرید این محصول توجه به نوع وکیفیت آن است. سعی کنید هنگام خرید، سیب زمینی های بی عیب و نقص ( یعنی سیب زمینی که پوستی صاف و بدون هیچ ضایعه ای داشته باشد) را انتخاب و خریداری نمایید. توجه به بوی سیب زمینی در زمان خرید یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید محصول است. سیب زمینی تازه کمی بوی خاک می دهد. سیب زمینی ساوالان در فصل های خاصی موجود است به همین دلیل برای خرید آن باید در موقعیت زمانی مناسب اقدام کرد.

نکات لازم جهت خرید سیب زمینی ساوالان

سوالات متداول

1- سیب زمینی ساوالان چیست؟

این سیب زمینی در استان اردبیل کشت و تولید می شود، به همین علت آن را سیب زمینی ساوالان می نامند. از مزیت های این محصول رشد سریع و در نتیجه عملکرد بالای تولید آن نسبت به سایر سیب زمینی ها می باشد.

2- قیمت سیب زمینی ساوالان چقدر است؟

این سیب زمینی قیمت معین و ثابتی ندارد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت آن مؤثر می باشند. از جمله این عوامل تورم، میزان عرضه و تقاضا، میزان تولید وکیفیت محصول است.

3- سیب زمینی ساوالان را از کجا می توان خرید کرد؟

خرید سیب زمینی ساوالان در تمام بازارها و مراکز خرید و فروش کشور و مخصوصا در بازارها و فروشگاه های محلی منطقه ساوالان امکان پذیر می باشد.

سخن پایانی

سیب زمینی ساوالان محصولی پرفروش در کشور است که فقط مختص ایران می باشد. علت اختصاص یافتن این محصول به کشور ایران، تولید آن در منطقه ساوالان در استان اردبیل است که فقط در شرایط آب و هوایی آن محیط رشد می کند. قیمت این ماده غذایی هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. خرید آن نیز از فروشگاه ها و سایر مراکز خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد. در زمان خرید این محصول یک سری نکات باید رعایت گردد که تمامی این مباحث در بالا توضیح داده شده اند.

بازرگانی آرتا عرضه کننده انواع سیب زمینی های باکیفیت به بازار های داخلی و خارجی می باشد. جهت اطلاع بیشتر و مشاوره میتوانید از طریق راه ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره موبایل: ۰۹۱۴۷۰۷۱۷۲۰

پست الکترونیکی: Info@artapotato.com

آدرس وب سایت: artapotato.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *