سوال دارید؟

09147071720

آدرس ما

اردبیل

خرید و قیمت سیب زمینی آگریا

دسته بندی محصولات

کرج

info@artapotato.com

09147071720

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید و قیمت سیب زمینی آگریا
66
1402-05-07
بازرگانی آرتا

خرید و قیمت سیب زمینی آگریا به شما در خرید این محصول میتواند کمک فراوانی کند. سیب زمینی آگریا از مرغوب‌ترین و محبوب‌‌ترین سیب زمینی های دنیا محسوب می‌شود. این سیب زمینی در کشور ما، در شهر اردبیل کشت می‌شود و به بقیه نقاط کشور ارسال می‌شود. علت معروفیت این سیب زمینی به خاطر کیفیت بالا، اندازه بزرگتر، رنگ زردتر، پوست نازک و حالت بیضی شکلی که دارد، از پرطرفدار‌ترین و پرفروش‌‌ترین سیب زمینی‌های دنیا به حساب می‌آید. سیب زمینی آگریا، جز دست سیب زمینی‌هایی است که دیررس است و و در کشت آن‌ها از کود شیمیایی استفاده نمی‌شود، به همین دلیل در سلامتی افراد بسیار مفید و تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: ویژگی های سیب‌ زمینی آگریا

قیمت سیب زمینی آگریا

سیب زمینی آگریا، در اکثر بازارهای تره بار، فروش بسیار زیادی دارد. طعم بی‌نظیر این سیب زمینی‌، باعث شده در مقایسه با سیب زمینی‌های دیگر، از قیمت بیشتری برخوردار باشد. به علت اینکه این سیب زمینی فقط در مناطق خوش آب و هوا کشت می‌شود، از طریق واسطه به دست خریدار می‌رسد و همین مسئله باعث افزایش قیمت این محصول می‌شود. برای کم کردن دست واسطه‌ها و کاهش قیمت این سیب زمینی، بهتر است به صورت عمده خریداری شود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیب زمینی آگریا

از جمله عواملی که بر قیمت فروش سیب زمینی آگریا تاثیر می‌گذارد، کیفیت بسیار بالای این محصول است. دومین فاکتور، قیمت بالای این سیب زمینی، سایز این محصول است، هرچه سایز سیب زمینی بزرگتر و یک دست‌تر باشد، ارزش خرید آن هم بیشتر می‌شود. سومین فاکتور قیمت گذاری این محصول، طرفداران بسیار زیادی است که دارد، مانند اکثر کارخانه‌های تولید کننده چیپس و سیب زمینی‌های خلالی نیمه آماده، که از سیب زمینی آگریا استفاده می‌کنند.

فاکتور بعدی که روی قیمت سیب زمینی آگریا تاثیرگذار است، روش خرید این محصول است مثلاً اگر خریدار و فروشنده، با یکدیگر در ارتباط باشند و هیچ واسطه‌ای بین آنها قرار نگیرد، قیمت تمام شده ‌این محصول مناسب‌تر است.

قیمت سیب زمینی آگریا

خرید سیب زمینی آگریا

برای خرید سیب زمینی آگریا بهتر است، به سراغ مناطقی بروید که در آن‌ها سیب زمینی بیشتری کشت می‌شود و تقاضاهای بالاتری برای فروش این محصول وجود دارد، این مسئله باعث می‌شود که آن را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید و همچنین با قیمت مناسب‌تری هم به مشتری عرضه کنید. در هنگام خرید این محصول، به فاکتورهایی مثل کیفیت رنگ، طعم، اندازه و. . . حتماً دقت کنید. این فاکتورها باعث می‌شود که، سیب زمینی مرغوب‌تری خریداری کنید و فروش آن هم بسیار راحت‌تر باشد. حتماً در هنگام خرید، مشخص کنید که بسته‌بندی شما به صورت جعبه، کارتون، گونی و. . . باشد.

نحوه خرید سیب زمینی آگریا

بهترین نوع خرید این سیب زمینی، به صورت مستقیم از خود تولید کننده است. به طوری که خودتان برای خرید این سیب زمینی اقدام کنید و از نزدیک کیفیت این محصول را مشاهده کنید. حتماً این سیب زمینی را به صورت عمده خریداری کنید، در این صورت قیمت تمام شده آن برایتان مناسب‌تر حساب می‌شود. اگر شرایط لازم برای خرید مستقیم این محصول را ندارید، می‌توانید از روش آنلاین برای خرید این محصول استفاده کنید. در این روش بعد از مطمئن شدن از قیمت محصول و نوع بسته بندی و استعلام موجودی آن، میزان مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنید.

بازار خرید سیب زمینی آگریا

این محصول به دلیل ارگانیک بودن و کیفیت بالایی که دارد، به راحتی توانسته به بازار فروش سیب زمینی وارد شود و از فروش زیادی برخوردار باشد. سیب زمینی آگریا در اکثر تره بارهای کل کشور به فروش می‌رسد. به خاطر ماندگاری بالای این سیب زمینی، در اکثر خانه‌های ایرانی از طرفداران زیادی برخوردار است. همانطور که گفته شد، از بازارهای فروش این سیب زمینی، کارخانه‌های تولید کننده چیپس و سیب زمینی‌های نیمه آماده هستند. به علت اندازه بزرگی که این سیب زمینی دارد، جایگاه ویژه‌ای در بین رستوران‌ها و فست فودها دارد.

بازار خرید سیب زمینی آگریا

نکات لازم جهت خرید سیب زمینی آگریا

زمانی که قصد خرید سیب زمینی آگریا را دارید باید نکاتی مثل، کیفیت سیب زمینی، جوانه نداشتن سیب زمینی، سبز نبودن سیب زمینی و داشتن پوست سفت دقت کنید. وقتی به این نکات توجه کنید حتما محصولی مرغوب خریداری می‌کنید. خرید این محصول، بهتر است به صورت عمده انجام شود، قیمت سیب زمینی آگریا، با درصد کمی افزایش، در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. این مسئله به نفع خریدار، مصرف کننده و هم کشاورز است. یک نکته حائز اهمیت در هنگام خرید این سیب زمینی، زمانی است که این محصول خریداری می‌شود.

سوالات متداول

1. بهترین زمان خرید سیب زمینی آگریا چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید این سیب زمینی زمانی است که این سیب زمینی تازه برداشت شده‌است. یعنی ۱۰ تا ۱۸ هفته بعد کاشت محصول خواهد بود.

2. ویژگی بارز سیب زمینی آگریا چیست؟

این سیب زمینی به علت بافت خشک و منسجمی که دارد، برای مصارفی مثل چیپس و سیب زمینی سرخ کرده بسیار مناسب است.

3. سیب زمینی آگریا را در سال چند بار می‌توان کشت کرد؟

به علت دیررس بودن این سیب زمینی، اصول آن را یک بار در سال کشت می‌کنند. اما بقیه سیب زمینی‌ها می‌توان دوبار در سال کشت کرد. یک بار در فصل بهار و دیگری در فصل پاییز.

سخن پایانی

سیب زمینی یکی از محصولات کشاورزی است و یکی از مهم‌ترین مواد غذایی محسوب می شود. یکی از بهترین نمونه‌های سیب زمینی، سیب زمینی آگریا است. کیفیت بالای این محصول، باعث شده در بین مردم، طرفداران زیادی داشته‌باشد. در هنگام خرید این سیب زمینی باید به معیارهایی مثل رنگ، اندازه، محل تولید و قیمت سیب زمینی آگریا توجه شود.

این سیب زمینی از دسته محصولات کاملا ارگانیک است و فواید زیادی برای بدن دارد. یکی از مزیت‌های سیب زمینی آگریا، ماندگاری بالای این محصول است. این ویژگی باعث شده‌است که این محصول مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

بازرگانی آرتا عرضه کننده انواع سیب زمینی های باکیفیت به بازار های داخلی و خارجی می باشد. جهت اطلاع بیشتر و مشاوره میتوانید از طریق راه ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره موبایل: ۰۹۱۴۷۰۷۱۷۲۰

پست الکترونیکی: Info@artapotato.com

آدرس وب سایت: artapotato.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *