سوال دارید؟

09147071720

آدرس ما

اردبیل

مشخصات سیب زمینی مارفونا

دسته بندی محصولات

کرج

info@artapotato.com

09147071720

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مشخصات سیب زمینی مارفونا
65
1402-04-24
بازرگانی آرتا

مشخصات سیب زمینی مارفونا برای آشنایی بیشتر با این محصول، اهمیت زیادی دارند. مارفونا، نوعی سیب زمینی کوچک به شکل بیضی است که بافت بسیار نرمی دارد. جالب است بدانید که این نوع سیب زمینی را میتوان بدون کره و روغن نیز پخت و از طعم بی نظیر آن لذت برد. این نوع سیب زمینی بهترین جایگزین برای سیب زمینی های معمولی است که از آن ها برای پخت و پز استفاده می شود. در ادامه می خواهیم در مورد ویژگی ها و خواص این نوع سیب زمینی صحبت کنیم.

معرفی سیب زمینی مارفونا

معرفی سیب زمینی مارفونا شما را با انواع مشخصات بی نظیر این محصول آشنا می سازد. این نوع سیب زمینی از لحاظ ظاهر تفاوتی با سیب زمینی های معمولی ندارد. این محصول دارای پوسته زرد و گوشته ای به رنگ زرد روشن است. تعداد غده های روی این سیب زمینی کم اما بزرگ هستند. این نوع محصول به شکل بیضی بوده و کیفیت پخت ثابتی دارد. از این نوع سیب زمینی برای خرد کردن، له کردن، برشته کردن، جوشاندن و پختن استفاده می شود. این محصول در مزارع کشاورزی تولید، انبار و بسته بندی می گردد.

در این صورت دارای بالاترین کیفیت خواهد بود. این نوع سیب زمینی از انواع محصولات پربازده است به همین دلیل میزان عرضه آن در بازار بسیار زیاد است. محصول مارفونا بهترین انتخاب از میان انواع سیب زمینی های مختلف برای چیپس شناخته می شود چرا که به دلیل داشتن بافت نرم و کمترین حالت چسبناک، به راحتی برشته می شود.

معرفی سیب زمینی مارفونا

ویژگی های سیب زمینی مارفونا

ویژگی های سیب زمینی مارفونا آن را به یکی از بهترین انواع سیب زمینی های جهان تبدیل کرده اند. این نوع سیب زمینی به داشتن بافت عالی و طعم بی نظیر مشهور است. این نوع محصول چه به صورت سرد و چه به صورت گرم دارای طعم بی نظیری است. این نوع سیب زمینی به دلیل داشتن اندازه کوچک، به راحتی در درون کابینت ها و یا کیسه ها نگهداری می شود. عدم وجود هیچگونه عارضه در سطح پوسته این نوع سیب زمینی، ان را برای استفاده در مصارف مختلف ممکن ساخته است.

از ویژگی های بارز این نوع سیب زمینی میتوان به این مورد اشاره کرد که در برابر هرنوع پوسیدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. با اینکه دارای گوشته ای با بافت نرم است، بافت خارجی آن بسیار سخت بوده و مومی است. به همین دلیل در برابر انواع شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. توجه داشته باشید با وجود داشتن مقاومت بالا در برابر پوسیدگی، هیچ مقاومتی در برابر سوختگی و ایجاد ساقه در آن دیده نمی شود.

خواص سیب زمینی مارفونا

خواص سیب زمینی مارفونا آن را به یکی از بهترین انواع محصولاتی تبدیل کرده اند که با مصرف متعادل آن میتوانید از تمامی مواد مغذی آن بهره گیرید. این نوع سیب زمینی علاوه بر داشتن مقادیر زیادی از نشاسته، دارای انواع ویتامین های مختلف، مواد معدنی و فیبر است. این نوع محصول غنی از ویتامین ث است. ویتامین ث نوعی آنتی اکسیدان قوی شناخته می شود که بدن را در برابر ابتلا به انواع بیماری های مختلف مقاوم می سازد.

از سوی دیگر، مصرف این محصول به دلیل داشتن فیبر مانع از پرخوری زیاد می شود. درنتیجه می توانید با مصرف آن به کاهش وزن خود کمک کنید. مصرف این نوع سیب زمینی باعث تقویت عملکرد عالی سیستم گوارش، کنترل قند خون و افزایش تراکم استخوان بندی می گردد. چرا که سرشار از کلسیم است.

کاربرد سیب زمینی

کاربرد سیب زمینی در پخت انواع غذاهای مختلف، متنوع است. از سیب زمینی های تازه برای پختن، جوشاندن و حتی سرخ کردن استفاده می شود. از این محصول به دلیل داشتن طعم عالی برای تهیه پوره سیب زمینی، پنکیک سیب زمینی، پیراشکی سیب زمینی، سیب زمینی های دوبار مصرف، سوپ سیب زمینی، سالاد سیب زمینی و گراتین سیب زمینی استفاده می شود که هریک دارای طعم بی نظیری هستند.

کاربرد سیب زمینی

روش های کاشت سیب زمینی

روش های کاشت سیب زمینی متفاوت است. اما معمول ترین آن، ایجاد حفره های کم عمق در خاک است که هریک به فاصله دو الی سه فوت از یکدیگر ایجاد می شوند. بذر سیب زمینی را به فاصله 12 اینچ از یکدیگر بکارید. سپس سه اینچ خاک روی آن بریزید. زمانی که ارتفاع ساقه ها به 10 الی 12 اینچ رسیدند، با استفاده از یک بیل، خاک میان ردیف های سیب زمینی را بردارید و آن را روی گیاهان بریزید تا ساقه های آن نیمه دفن شوند.

مزایای کشت سیب زمینی

مزایای کشت سیب زمینی، از دلایل مهمی هستند که بسیاری از افراد تمایل به تولید این محصول دارند. سیب زمینی یکی از پرمصرف ترین انواع محصولات کشاورزی تولید شده است که از آن در مصارف مختلف استفاده می شود. سیب زمینی فواید بسیاری برای کشاورزان و احاد جمعیت دارد. این محصول بسیار پربازده بوده و از آنجایی که فروش بالایی دارد، برای کشاورزان سود بسیاری خواهد داشت.

از سوی دیگر، مصرف سرانه سیب زمینی نسبت به انواع محصولات دیگر مانند برنج، بسیار بالاتر است. چرا که دارای مقادیر زیادی از پروتئین، فیبر، مواد معدنی، نشاسته و ویتامین ث است. وجود هریک از این مواد در این محصول، اهمیت و ارزش غذایی آن را افزایش داده اند. درنتیجه میتوان گفت کشت این محصول چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ سلامتی اهمیت بسیار زیادی دارد.

مزایای کشت سیب زمینی

سوالات متداول

سیب زمینی مارفونا چه ویژگی های ظاهری دارد؟

این نوع سیب زمینی دارای پوسته زرد رنگ و گوشته ای به رنگ زرد کمرنگ است که بافت نرمی دارد. این نوع سیب زمینی دارای اندازه کوتاهی بوده و به شکل بیضی است.

سیب زمینی چه کاربردهایی دارد؟

از این نوع سیب زمینی برای تهیه پوره سیب زمینی، پنکیک سیب زمینی، پیراشکی، سوپ، سالاد و گراتین سیب زمینی استفاده می شود.

سیب زمینی مارفونا چه ارزش غذایی دارد؟

این محصول سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها، مواد معدنی، نشاسته و فیبر است.

سخن پایانی

سیب زمینی مارفونا یکی از انواع سیب زمینی های مختلف است که به وفور از آن کشت می شود. چرا که نسبت به انواع سیب زمینی معمولی دارای بافت نرم تری بوده و طعم بی نظیری دارد. این نوع سیب زمینی خواص بی شماری دارد و سرشار از انواع مواد مغذی می باشد که برای سلامتی افراد اهمیت زیادی دارند. این نوع سیب زمینی بهترین نوع سیب زمینی برای پخت و پز و تهیه چیپس شناخته می شود. این محصول ساده ترین روش کشت را دارد و محبوبیت زیادی در صنعت پخت و پز دارد.

بازرگانی آرتا عرضه کننده انواع سیب زمینی های باکیفیت به بازار های داخلی و خارجی می باشد. جهت اطلاع بیشتر و مشاوره میتوانید از طریق راه ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره موبایل: ۰۹۱۴۷۰۷۱۷۲۰

پست الکترونیکی: Info@artapotato.com

آدرس وب سایت: artapotato.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *